23 Ağustos 2013 Cuma

GELECEĞE DUA

Ne özel bi gündü bugün nede unutulmaz bir şey yaşamıştık. Çok uzun zamandır yazmak istediklerimi düşünüp düşünüp ofladığım oluyorduya işte, işte tam da o oflardan biri sırasında oldu yazmaya başlamam.

Duaların en çok kabul olduğu zamanlar kalbin farkındalığının yüksek olduğu, bilincinizin bi farklı açıldığı zamanlarmış. Ben hayatım boyunca pek çok kez yaşadım bu zamanları, tabi adını ilham gelmesi diye koymuştum. Gece yarısı olmuştur, gözünde ne bir gram uyku, nede bundan en ufak bir rahatsızlık duygusu. Aklına sürekli yeni fikirler geliyordur ve yeni projeler için beyin fırtınası :) Bir yürek coşkusu, heyecan ve içinin içine sığmadığı bir sabırsızlıktır yaşadığın. Kalkıp düşündüklerini not alırsan ne ala çünkü birgün sonra herşeyi hatırlasanda o aşkı hevesi kaybedersin.

Bu kısmı biraz uzattığımın farkındayım. İşte şuan da yine benzer bir duyguyu yaşıyorum. Denizimi yani seni uyuttum ve her zamanki gibi gözümün yatakta olması gereken yerde anladımki yatsamda uyuyamıycam.

Değil uyumak dönüp durmaktan seni uyandırıcam. İçimde bir heves ve heyecan. Aslında seninde öyle, görüyorum. Ama duygularını benim gibi bizim gibi göstermeyi öğrenmedin henüz.
Üç hafta önce bizi uşağa bırakıp İstanbul'a dönmek zorunda olan babamız kocamız CANımız yolda şuan.

İçimdeki  kuş yoruldu uçuşmaktan :)

Şuan 19 aylık koooskoca bir adamsın oğlum.

Bundan sonrada bundan önce olduğu gibi tarihe notlar düşmek isteyip yazamıycam çok şey olucak biliyorum. Ama bilmeni isterimki bu gecenin, babanın gelişinin içimde uyandırdığı heyecanın, içimdeki kuşun, aklımdaki ilhamın yada kalbimdeki farkındalığın, işte hangisini seçersen, adına ne dersen de. Bu duygunun verdiği cesaretle kaleme aldığım bu yazı senin için geleceğe bir duadır.

Tüüüm kalbimle ve içtenliğimle seni cok sevdiğimi bil, ve hep hisset. Seviliyor olmanın sana verdiği özgüvenle büyü bebeğim. Geleceğin AYDINlık olsun. Tek başına yada hepimizle YAŞAMAK seni hep mutlu etsin. İyiki dünyaya gelmişim dediğini hep duyur bizlere, koltuklarımızı kabart. MEMNUN ol, bulunduğun duruma boyun eğmek için değil, güçlü olmak, gücünü kullanmak için, içinde bulunduğun şartlardan bizlerden memnun ol oğlum. Dimdik bir duruşun, doğru bildiğinden şaşmayan bir kişiliğin olsun. İnatçı ve asi tavrını, hayata karşı, kötü olan herşeye karşı kararlılıkla sergile. GÜCÜnü sana olan sevgimizden, birbirimize inancımızdan ve bağlılığımızdan al.

Bunların ışığında ne kadar BAŞARILI olmak istiyorsan o kadar ol. Allah sana, sen neyi ne kadar istiyorsan o kadar versin. Ne fazla verip şaşırtsın, ne eksik verip aratsın. Kararında kıvamında yerli yerinde bir hayatın, seni en az benim kadar seven arkadaşların ve sana ömür boyu değer verip, gözünün içine bakınca ışıklar saçan bir sevdiğin olsun.

Hep MUTLU ol oğlum. Hep GÜÇLÜ ol. Önce kendin için yaşa. Kalbin hep sevgiyle dolu olsun, sevmeyi bil, önce kendini ve tabiki sonra da seni sevenleri, bizleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder