16 Eylül 2012 Pazar

Benim KOCAm CANım !!!

Canım, eşim, aşkım, sevgilim ve en yakın arkadaşım. En önemliside bu galiba en yakın arkadaşım.

Universite son sınıftayken pedogojik formasyon derslerimizden biri rehberlik! Levent Hocam kulakları çınlasın... Bir gün demişti ki "Aşık olup sevdiği kişiyle evlenen insanlar şanslıdır, ama hem sevdiği hemde iyi arkadaş olduğu kişiyi bulup onunla evlenen insanlar çok çok şanslıdır".

Lise 2. Sınıftan beridir hayatımın en güzel, en özel, en mutlu, hem en inişli, hemde en çıkışlı duygularını yaşadım onun yanında. Kavga ettiğimiz de iki kere küstüm ona, hem sevgilimi hem en iyi arkadaşımı alıp gitti diye. Mutlu olduğumda, yeni birşey duyduğumda, yeni bir yer gördüğümde yani paylaşılabilecek olan ne çıktıysa karşıma, o olsun yanımda, ona anlatayım, onla konuşayım, onla paylaşayım istedim hep. Ve hep ondan EMIN oldum, en az kendim kadar. En güzeli, en yürek dolduranıda budur benim için. Adamlığından, insanlığından EMIN olmak çok başkadır bir kişinin. Kendini, ruhunu, canının en içini teslim edersin ona hiç kuşkusuz, öylece, olduğu gibi...

Günün birinde çoğalacaksak da yine onla olsun isterdim, oldu! CANımız, Denizimiz bizimle olmak istedi geldi. Herkes çocuğunu yapmaya birlikte karar verir, biz kendisine biraktık, çocuğumuz var olmak istiyormu dedik, istedi. :)

Işte benim için değerine paha biçemeyeceğim bu KOCAman adama, KOCAma söylenmesi gerek olan bir iç selim var sekiz aydır. Sabrından, hoş görüsünden, anlayışından, ilgisinden, sevgisinden, aşkından beni hiiiç mahrum bırakmadığı için edilecek çooook teşekkürüm var kendisine. Olması gereken her yerde ve hep olması istendiği gibi nasıl davranabildi şaşkınım. Kitaplarda bir yeni anneye nasıl davranılacağı anlatılır hep. Aynen bizim evin halleriydi anlatılan. Doğumum başladığı andan itibaren nasıl bu kadar ustalaştıgını anlayamadığım bir sıcak kucak oldu bana gönlüyle... Oğlumuzu kucağımıza almamızı sağlayan en önemli insan KOCAmdır çok kesin ve net! "Nasıl yenidoğan babası, nasıl yeni doğuran kocası olunur?" onun fikri alına!!!

Benim doğum koçum, psikoloğum, güç kaynağım, hayat arkadaşım, cücüğümün babası ve tabiki en CANım.

CANımmm!!! Seni çok sevdiğimi söylemişmiydim? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder